Het merk Trendheads leent zich als uitstekende partner om samen een organisatie of product mee te promoten. Als een van de eerste spelers binnen de sterk groeiende niche van uiterlijke verzorging voor mannen is Trendheads inmiddels een gevestigde merknaam met een opvallend positieve engagement, volging en een natuurlijk groeipad met aantoonbare cijfers.

Bezoekersprofiel: 65% man, 25-45, value shoppers, entertainment consumers en celebrity follower.

Trendheads is geworden zoals het nu is door uitsluitend hoogwaardige content te creëren dat scoort in zoekmachines en waarde toevoegt aan de levens van onze bezoekers. Content marketing vormt de basis van het merk en we bieden daarom ook via native content advertentiemogelijkheden.

We bieden de optie een product of dienst te promoten die naadloos aansluit bij de context waarin deze geplaatst wordt. We zien dat deze manier van promotie sterke resultaten oplevert omdat het niet opdringerig is, vanuit onze vertrouwde stem is geschreven en op dat moment een oplossing geeft waar de lezer daadwerkelijk iets aan heeft.

Trendheads is daarbij volledig vrij van advertenties en is niet aangesloten bij externe ad services zodat de impact van product plaatsingen extra hoog is.

Quick stats: 50k unieke pageviews per maand, 01:41 dwell time, gesegmenteerde maillijsten met ~40% Open Rate en 16.5% CTR, 9,5 gemiddelde beoordeling via de webshop met een 4% response over alle orders.

Interesse? Mail dan even met kim@trendheads.nl om de factsheet te ontvangen met detailrapportages.