Trendheads webshop
  • Gratis zending vanaf €35
  • Voor 22u besteld, morgen in huis
  • Spaar altijd korting met Reward Club
  • Klanten beoordelen ons met een 9,5
  • Samples bij elke bestelling
  • Persoonlijk advies via live chat
Webshop uiterlijke verzorging mannen
Nieuwsbrief

Ontvang om de week waardevolle tips en inspiratie.

Keuzehulp haarstyling
Productkeuze hulp haarstyling
Download gratis baardstijlen inspiratiegids
Baardstijlen inspiratiegds

Wij zijn Trendheads

en helpen jou met het creëren van een uitstraling waar je jezelf goed bij voelt.

Dat doen we door alles dat wij weten op het gebied van uiterlijke verzorging met jou te delen: inspiratie, educatie en de absoluut beste producten die de wereld te bieden heeft. We werken intensief samen met herensalons, barbiers en huidspecialisten om kennis en ervaring over laatste trends en ontwikkelingen te delen.

Naast uitgebreide artikelen bieden wij jou innovatieve tools en een premium productaanbod dat zichzelf bewezen heeft en waar we helemaal achter staan. We bewaken daarbij de fijne balans tussen magazine en webwinkel en zorgen dat alles wat wij doen jou helpt bij het creëren van je persoonlijke look.

Product ethos: Prestigieuze, premium merken met een bewezen reputatie en loyale volging, geformuleerd op basis van hoogwaardige ingrediënten.

Net als jij zijn wij kritisch, ambitieus en to-the-point. Wij snappen dat je waarde hecht aan authenticiteit en dat vertrouwen de basis is van elke goede relatie.

We geven daarom persoonlijk advies op het gebied van uiterlijke verzorging en streven naar 100% klanttevredenheid op elke interactie die wij met jou hebben.

De meerwaarde van deze unieke propositie wordt gelukkig enorm gewaardeerd en dat zien we terug in de Nederlands en Belgische Trendheads die ons gemiddeld met een 9,5 beoordelen.

We hebben alle producten altijd op voorraad en leveren vanuit ons eigen magazijn in Nederland tot 22:00 en vanaf €35 gratis.

Have a great looking day

Jij bent een Trendhead

Een trend is iets van nu. Zoals fashion trends, economische- en maatschappelijke trends.

Maar in onze context bedoelen wij de trend van een statement maken.

Een statement van wie jij bent met een uitstraling dat bij je karakter past en waarmee jij jezelf identificeert.

De beauty wereld (lees: uiterlijke verzorging) is van oudsher gebaseerd op loze beloftes en ‘wondermiddeltjes’ die op onzekerheden in speelden in plaats van acceptatie van jezelf.

We omarmen de opkomst van eerlijke merken met een sterk verhaal en deze vormen de basis voor onze product ethos.

Onze inspiratie gidsen zijn om die reden een verzameling van onbewerkte, natuurlijke (portret)foto’s van échte mensen. We blijven met opzet weg van modellen en bewerkte coverfoto’s omdat deze een vertekend beeld geven van de werkelijkheid.

Onze overtuiging

Als man wil je in zekere zin zowel innerlijk als uiterlijk aantrekkelijk zijn. En de mate waarin heeft direct invloed op je sociale waarde en de hoeveelheid succes dat je ervaart.

Denk aan die keer dat je een compliment kreeg over je trendy kapsel, je zachte, gladde gezichtshuid of strak geschoren kaaklijn of baard en wat dat met je gevoel deed en daarmee het effect op je zelfvertrouwen.

De intrinsieke motivatie om aantrekkelijk te zijn is een biologische drang wat van nature in elke mens aanwezig is. Als dit gevoel bevestigd wordt, ontstaat een enorm sterke emotie. Het gezicht is daarbij het belangrijkste en heeft het meeste invloed op hoe de buitenwereld jou ziet en jou ervaart. Een maatpak, nieuwe sneakers of chique horloge dragen daar uiteraard ook aan bij, maar zijn uiteindelijk slechts materialistische hulpmiddelen. Je gezicht daarentegen is uniek en de fysieke vormen en eigenschappen daarvan maken jou wie je bent: uniek!

Wij zijn overtuigd dat zelfvertrouwen een krachtige overtuiging is en dat begint met persoonlijke verzorging. Een goede eerste indruk is van essentieel belang om succesvol te zijn en geluk in relaties en carrière volgen dan vanzelf. In onze optiek kan elke man, ongeacht achtergrond of sociale status, op zijn manier aantrekkelijk zijn en daarmee groot zelfvertrouwen uitstralen.

Ontstaan van Trendheads magazine

Het Trendheads magazine is gestart door Beau de Boer tijdens de zomer van 2016. Als online marketeer was hij destijds betrokken bij een project binnen de fashion branche. Tijdens een onderzoekstraject kwamen er een aantal opvallende zaken aan het licht:

  • De wereldwijde grooming markt voor mannen is in 2015 geschat op zo’n 17 miljard.
  • De wereldwijde grooming markt voor mannen wordt voor 2020 geschat op zo’n 60 miljard.
  • De markt voor persoonlijke verzorging voor mannen groeit dus enorm.
  • De meeste grote fashion labels en retailers hebben inmiddels een eigen in-store mannenafdeling.

Dat zijn interessante statistieken en feiten. Maar nog opmerkelijker is dat in Nederland geen specifieke informatiebron te vinden was rond die periode. Er waren genoeg lifestyle blogs en magazines voor mannen, maar geen enkele die zich specifiek op persoonlijke verzorging van de man richt. Daar kwam ook nog eens bij dat de kwaliteit van de bestaande (internationale) blogs op dit gebied erg uit elkaar lag.

Trendheads is dus ontstaan vanuit het idee één inspiratiebron te zijn op het gebied van persoonlijke verzorging voor mannen.

Zomaar een magazine beginnen over persoonlijke verzorging voor mannen is vanzelfsprekend iets te ambitieus voor één persoon. Via het netwerk van Beau is hij in contact gekomen met Kim. Kim is van beroep schoonheidsspecialiste en is met haar kennis in deze wereld enorm waardevol voor Trendheads. Zij ondersteunt Beau in het uitbouwen van het blog en de te maken keuzes is het productenaanbod.

Groei

Om een succesvolle online publicatie te zijn moet de kwaliteit vanzelfsprekend erg hoog liggen. Wij verwachten dat onze lezers kritisch zullen zijn: mannen die bewust met de verzorging van hun gezicht en kapsel om gaat, zullen ook ook hoge eisen stellen aan informatie en producten daarover. Daarom stellen wij een aantal duidelijke criteria aan ons werk:

  • Elk gepubliceerd artikel moet zo volledig mogelijk zijn.
  • Elk artikel moet gecheckt zijn door een kapper (voor kapsels) of barbier (voor baarden) of een huidspecialist (voor gezichtsverzorging).
  • Alle informatieve content moet altijd gratis en volledig beschikbaar zijn.

Deze eisen zorgen ervoor dat de content binnen het magazine van uitmuntende kwaliteit is. Publicatie van één artikel neemt ruim twee weken in beslag en vrijwel alle artikelen en gidsen bevatten uitgebreide tips, adviezen en inspiratie.

Omdat we deze ambitieuze eisen continu hebben toegepast, behoort Trendheads inmiddels tot de online top van Nederlandse mannen verzorging. Sinds januari 2018 inspireert Trendheads per maand minimaal 30.000 unieke bezoekers. De feedback van trouwe lezers heeft ervoor gezorgd dat we ook offline bekender worden waardoor we ons netwerk ook uitbreiden naar de “wachtruimtes” van barbiers en haarsnijders door heel Nederland.

Trendheads webshop: uiterlijke verzorging voor mannen

Enkele maanden fast forward: om de trouwe lezers nog beter te adviseren is de Trendheads webshop ingericht. Deze webshop biedt een premium selectie aan producten en dient als aanvulling op de inspiratiegidsen en artikelen. We bieden gecureerde producten van bewezen merken waarin we goed hebben geluisterd naar de ervaringen van barbiers en kappers uit ons netwerk. Zoals verwacht mag worden van een online shop hebben we vrijwel alle producten op voorraad, ook de bijzondere en unieke producten uit het buitenland, en hanteren we vanzelfsprekend een makkelijk retourbeleid. De Trendheads essentials webshop biedt een exclusieve productcatalogus voor mannen op het gebied van haarstyling en verzorging, baardverzorging, gezichtsverzorging, scheren en geuren.

Om de informatieve visie vanuit het magazine echt te kunnen doortrekken naar de webshop zijn we als een van de weinige webshops voor persoonlijke verzorging de hele dag bereikbaar voor een live chat. Wij adviseren over producten die het beste bij iemand passen en geven gericht advies.

Sinds oktober zijn we aangesloten bij het onafhankelijke Webwinkelkeur platform, waar onze klanten Trendheads gemiddeld een 9.5 geven voor verzendtijd, service en nazorg.

Het opzetten en onderhouden van een webshop is overgelaten aan Dirk. Dirk heeft een flinke portie commerciële expertise en is sinds april 2017 aangesloten bij het Trendheads team.  Hij is verantwoordelijk voor de inkoop van de webshop en zorgt voor het exclusieve product assortiment.

Trendheads Match: keuzehulp haarstyling

Sinds de lancering van de webshop hebben we onze klanten altijd actief gevraagd om feedback en verbeteringen. Een van de veel terugkerende onderwerpen was het ruime aanbod haarstyling en de vraag welke producten precies nodig zijn om een bepaalde haarstijl in model te brengen.

Om dit proces makkelijker te maken en een solide oplossing te bieden hebben we de Trendheads Match tool ontwikkelt. Via 3 korte (visuele) vragen wordt duidelijk welke haarstyling producten nodig zijn om de favoriete haarstijl in model te brengen.

Toekomstbeeld

We zijn trots op ons online inspiratie magazine en de persoonlijke verzorging webshop! We blijven vanzelfsprekend informatieve content publiceren, met als aanvulling in de toekomst interviews en video content. We zijn op dit moment druk bezig met het inrichten van een supervette locatie om how-to filmpjes op te nemen. Denk hierbij aan het stylen van bepaalde kapsels, baarden, kleuren enz.

Ook zijn we bezig met het ontwerpen en uitdenken van een andere grote stap: het publiceren van een fysieke inspiratiegids. Lezers maken vaak screenshots van foto’s op hun telefoon om deze vervolgens aan hun kapper te laten zien. We vinden dat wij als Trendheads magazine ook offline inspiratie moeten bieden. Het zou daarom nog mooier zijn om een kapsel of baard uit het Trendheads magazine uit te kiezen dat bij de lokale kapper of barbier op de leestafel ligt.

Have a great looking day!